Subject: C-264/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kristo-Taavi Ruus - RAM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 22:30:54 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/322
Kohtuasja number: C-264/26
Vastuse kuup�ev: 29.06.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: investeeringuvaidluste lahendamine; otsuse t�itmise peatamise 
v�imalus; riigiabi; vahekohtuotsus; vahekohtuotsuse sundt�itmine vastuolus 
Euroopa riigiabi eeskirjadega; v�lisriigi vahekohtu otsuse tunnustamine ja 
t�itmine
�iguslikud vormid: ELL artikkel 19; ELL artikkel 4; ELTL artikkel 108; ELTL 
artikkel 267; ELTL artikkel 344

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8838

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium